ترفندهای طراحی لوگو

ارائه آموزش های طراحی لوگو

ترفندهای طراحی لوگو

ارائه آموزش های طراحی لوگو

یکی از نکات طراحی لوگو

 

نحوه طراحی لوگو مرحله 3: "نوع" مناسب لوگو را انتخاب کنید

 

1 از 5لوگو در همه شکل ها و اندازه ها آمده است. از کلمات کلیدی گرفته تا علائم مبتنی بر تصویر ، هیچ قانونی سخت و سریع وجود ندارد که رویکرد شما به بهترین وجه کار کند. آزمایش کنید ، اما مطمئن باشید که ایده ها به طور خلاصه متناسب هستند.

یک لوگو یک برند نیست. کلمه لوگو برای logotype کوتاه است - طراح گرافیک با کلمه ای با حروف سفارشی صحبت می کند. می بینید که چرا اصطلاح "لوگو" اینقدر محبوب شد - این گیرنده مرده است. اما آنچه معمولاً مردم هنگام صحبت از یک لوگو به آن اشاره می کنند ، یک کلمه نیست - بلکه یک نشان ، نماد ، مونوگرام ، ابتکارها یا هر نوع ابزار گرافیکی است که برای نشان دادن یک شرکت ، محصول یا خدمات استفاده می شود.

یک لوگو یا مارک تجاری پرچمی است که در مقابل هر سازمان قرار دارد. درست مانند افراد ، لوگو ها در شکل ها ، اندازه ها و انواع مختلفی به وجود می آیند.

 

یک لوگو می تواند به عنوان یک کلمه کلیدی ساده یا به اندازه یک تصویر پیچیده باشد. هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد که رویکرد شما به بهترین وجه کار کند. با ایده های طراحی لوگو خود آزمایش کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که تولید می کنید متناسب با مختصر است.

 

فهمیدن چگونگی طراحی یک لوگو به معنای محدود کردن تفکر شما به یک رویکرد خاص نیست. چرا ماجراجویانه نباشید و دست خود را در ایده های مختلف طراحی لوگو امتحان کنید؟ قالب های جدید را آزمایش کنید و دریابید که متناسب است. چه کارهایی؟ چه چیزی نیست آیا ایده شما از این طریق بهتر عمل خواهد کرد یا به این ترتیب؟

 

سعی کنید در مورد همه دسته های زیر ایده ای ایجاد کنید ، حتی اگر در مورد آنچه مشتری شما می خواهد مشاجره داشته باشید ، ایده ای به دست می آورید. همیشه این فرصت برای کشف برخی از ترکیب ها و کراس اوورها بین دسته ها نیز وجود دارد. به یاد داشته باشید ، مشتری می تواند غیرقابل پیش بینی باشد ، بنابراین آب را آزمایش کنید.

 

کلمات کلیدی: آیا می توانید شخصیت برند را از طریق روشهای صرفاً چاپی منتقل کنید؟ FedEx ، Braun ، Tate و Google را فکر کنید.

Letterforms: آیا می توانید طراحی لوگو شما به سادگی در ابتدای شرکت باشد؟ به IBM ، Unilever و Airbnb فکر کنید.

Emblems: آیا یک شکل یا دستگاه نگهدارنده وجود دارد که نام شرکت با آن به طور جدا نشدنی در ارتباط است؟ وارنر بروس ، استارباکس ، هارلی دیویدسون و لویس را فکر کنید.

علائم تصویری: آیا می توانید یک تصویر فوراً قابل تشخیص را ساده کنید؟ در مورد توییتر ، شل و اپل فکر کنید.

نمادهای انتزاعی: آیا می توانید نمادی را اختراع کنید که نشانگر برند باشد؟ پپسی ، نایک و آئودی را فکر کنی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد