ترفندهای طراحی لوگو

ارائه آموزش های طراحی لوگو

ترفندهای طراحی لوگو

ارائه آموزش های طراحی لوگو

طراحی لوگو جدید airbnb

airbnb، یک بازار آنلاین برای اجاره مسکن کوتاه مدت ، دیروز از یک طرح جدید برندسازی رونمایی کرد که بر روی یک  لوگو جدید و جسورانه متمرکز شده است و در وب سایت شرکت ، برنامه های تلفن همراه و فراتر از آن گسترش می یابد.  اگر نیاز به سفارش طراحی لوگو دارید میتوانید به گروه طراحی سوتکا مراجعه کنید. آنها بسیار به آن افتخار می کنند ، و به دلایل خوبی: این یکی از دراماتیک ترین و با اعتماد به نفس ترین تجارتی است که اخیراً صنعت فناوری دیده است.

این که آیا در نهایت به خوبی شرکت را از بین خواهد برد (پس از واکنش های مثبت ، منفی و به طور کلی بزرگسالان در حین گشودن گالری بادام زمینی) ، هنوز دیده نشده استاما در هر صورت ، آن حلقه A / قلب / مکان قطعاً برخی از تغییرات عمده دریا را نشان می دهد که باید همه طراحان از آن یادداشت کننددر اینجا مشاهدات اولیه ما است.

1. هیچ ارتباطی با  لوگو قدیمی ندارد

در مصاحبه ای با شرکت سریع ، برایان چسکی و بنیانگذار جو گبیا در مصاحبه ای با شرکت سریع اظهار داشت:

گبیا یادآوری می کند: "این هویت های تجاری در طی چند ساعت ، برای یک مهلت کوتاه و فقط برای استفاده موقت ایجاد شده اند." چسکی می افزاید: "ما خیلی سریع رشد می کردیم ، به یکی از مواردی تبدیل شد که می گویید بعداً آنرا تشخیص می دهید ، اما پس از آن هرگز این کار را نمی کنید زیرا شما خیلی شلوغ هستید."

ما این احساس را داریم که بسیاری از استارتاپ ها می توانند دقیقاً همان حرف را بزنند - و با این حال بیشتر آنها تصمیم می گیرند تا به مارک های اصلی ، slapdash خود ادامه دهندتحولات  لوگو های فیس بوک ، توییتر و یاهو را در نظر بگیرید: همه آنها به شدت افزایش یافته اند و عدم تمایل به ترک سبک های قبلی را نشان می دهند.

که معقول است به رسمیت شناختن نام تجاری اغلب سخت گیر است و چیزی نیست که مانند زباله های دیروز از بین بروداما در همان زمان ممکن است یک مارک تجاری از روزهای کودک نوپا در یک شرکت بازگردد ، زیرا شرکت تلاش می کند تا بالغ شود ، بنابراین گاهی اوقات باید تصمیم خطرناکی اتخاذ شود. Airbnb آن تصمیم را گرفت و اگر این کار را انجام دهد ، دیگران ممکن است از این پرونده پیروی کنند.

2. مرجان صورتی است

مانند موهای صورت و عرض پاهای شلوار ، رنگها از مد خارج می شونداز زمان رونق فناوری پس از 2000 ، رنگ آبی تا حد زیادی انتخابی برای خدمات مبتنی بر اینترنت بوده است (به فیس بوک ، لینکدین ، ​​توییتر ، پی پال و غیره فکر کنید). چرا؟ رنگ آبی به عنوان یک رنگ بسیار "قابل اعتماد" و کم رنگ به نظر می رسدوقتی می خواهید کاربران را برای ارائه اطلاعات حساس اجتماعی یا مالی به شرکتی که کمتر از 3 سال پیش تأسیس شده است ، بدست آورید ، اعتماد از حق بیمه بالایی برخوردار است.

شرکت های فناوری مانند IBM به طور سنتی آن را با  لوگو های آبی ایمن بازی کرده اند و شرکت های اینترنتی به ویژه تمایل به انجام این کار را دارند

اما پل Stafford ، بنیانگذار DesignStudio ، که rebrand Airbnb را اعدام کرده است ، ارتباط کمتری را با آبی که ممکن است در حال ظهور باشد انتخاب کرده استدر مصاحبه شرکت Fast ، وی از آن به عنوان "سرد" و "شرکتی" یاد کرد. اکنون که صنعت خدمات اینترنتی مستقر است و نیاز به تأکید بر اعتماد به نفس کمتری وجود دارد ، مصرف کنندگان به سمت رنگهای روشن تر و گرم تر باز می شوند. Airbnb در این زمان بزرگ شرط بندی کرده استاگر معلوم شود مردم هنوز مایل به انجام معاملات مالی تحت یک پرچم صورتی نیستند ، آنها اولین کسی خواهند بود که می دانند.

3. دارای پتانسیل DIY است

در طراحی ، مردم دائما از "سادگی" و "مینیمالیسم" تبخیر می کنند. و بله ،  لوگو Apple Inc. از نظر مفهومی بسیار ساده است ، اما یک شارپی و تخته سفید را به میانگین جو خود بدهید ، و احتمالاً ترسیم او به نظر نمی رسد. عالی - حتی اگر شما او را به جلوه فلزی و شیب نمی گیرید.

در عوض ، لوگوی جدید Airbnb به شکلی ساده ساخته شده است که تقریباً هر کسی می تواند آن را به روشی مناسب و بی نظیر و بی نظیر بی نظیر کندتنها به یک خط مسطح مسطح و یکنواخت متصل است ، به نظر می رسد که در واقع جالبه برای سرگرمی جالب است (می توانید با استفاده از برنامه ایجاد شرکت ، چرخشی به آن بدهید ).

برنامه ایجاد Airbnb به شما امکان می دهد نسخه لوگوی خود را بسازید

ایده در اینجا آزاد کردن  لوگو از دنیای دیجیتال و وارد کردن آن به صورت فیزیکی استبرای مثال ، کسی که آپارتمان خود را از طریق Airbnb اجاره داده است ، می تواند با ترسیم  لوگو روی یک تکه کاغذ و ارسال آن در پنجره خود ، نماد این وابستگی باشدبسیار آسان است که یک "سفیر تجاری" (برای استفاده از یک اصطلاح صنعت گرم) برای این شرکت باشید - شما حتی به بسته لازم معمول دارایی های تجاری نیز احتیاج نداریداین یک حرکت هوشمندانه است.

4- دارای اسمی است: Bélo

Airbnb ناامیدانه می خواهد چیزی بیش از یک بازار اجاره مسکن کوتاه مدت باشد ، همانطور که ما در معرفی خود کاملاً خشک توصیف کردیمآنها مدتی در حال مخفی کردن اصطلاح مهمان نوازی بودند ، و اکنون فراتر از یک انتزاع دیگر هستند.

کمپین rebrand اصرار دارد که Airbnb در مورد پس انداز چند دلار در کرایه های هتل نیستاین در مورد "تعلق" است ، یکی از عمیق ترین نیازهای بشر (از این رو Blo و پروژه "خانه" شرکت در جشنواره طراحی امسال لندن). این شامل بیش از مسکن نیست: این شرکت اظهار داشته است که ممکن است در اقتصاد به اصطلاح "تقسیم" به کارپول ها ، تمیز کردن و انواع سوله های دیگر منتقل شود.

این برای ما به نظر می رسد مانند آنها تعداد زیادی از نقاط دون درپ را در مردان دیوانه مشاهده کرده اند ، اما چه کسی می داندممکن است مردم فقط چیزهای "Bélo" را بخرند.

5- برای تجارت ساخته شده است

مدتها پیش، چسکی و بنیانگذاران متوجه شدم که نام اصلی شرکت خود را، تختخواب هوا و صبحانه، بیش از حد طولانی، به دنبال "بیشتر شبیه به یک جمله از یک نام راه اندازی." در حال حاضر، لوگوی جدید طول می کشد نشان نام تجاری به یک محور طیف جدید: عمودی

برخلاف نشانگر خطی ،  لوگو و نماد جدید مساحتی تقریباً مربع را اشغال می کنداین امر به خود وام بهتر می دهد تا از کالاهایی مانند لیوان و تی شرت ، که تقریباً مربع هایی برای پر کردن آن دارند نیز استفاده کنیدفراتر از این ، نماد  لوگو باعث ایجاد یک صفحه کلید بزرگ می شود ، بنابراین انتظار داشته باشید که برخی از این شناورها را در اطراف خود مشاهده کنید (با فرض چوب لوگو).

6. آناتومی انسان را بیرون می آورد

همه افراد دیگر به آنجا می روند ، بنابراین ما فهمیدیم که لااقل باید این موضوع را لمس کنیمو بیایید با آن روبرو شویم: به محض دیدن ، نمی توانید آن را ببینیدآیا این واقعیت که این  لوگو شبیه به قسمت خاصی از بدن است (انتخاب خود را انجام دهید ...) مانع از جدی گرفتن مردم از آن می شود؟ یا آیا این یک انسانیت بسیار مورد نیاز را به سکوی خیرخواهانه ای که بیشتر  لوگو ها در آن مشترک هستند معرفی می کند؟ ما تردید داریم که این مسئله یک مسئله ایجاد و یا وقفه باشد ، اما سلام ، هرگز ظرفیت افراد برای عدم بلوغ را دست کم نگیرید.

 

25 لوگو مربع برای نگه داشتن شما در نقطه

لایل زیادی برای انتخاب طرح لوگوی مربع وجود داردلوگو های مربع می توانند طیف گسترده ای از چیزها از جمله قدرت ، قابلیت اطمینان ، ساختار و سازماندهی را نمایان کننداگر این به نظر می رسد ارزش هایی است که با کسب و کار شما طنین انداز است ، خواندن خود را ادامه دهیدما چند نمونه الهام بخش را گردآوری کرده ایم که تخیل شما را برانگیخته و به شما نشان می دهد که چرا باسن مربع است.

لوگو مربع که قدرت نشان می دهد

 

میادین یکی از بناهای ساختاری تمدن ما هستندآنها را می توان در همه جا مشاهده کرد ، از طراحی معماری گرفته تا گاوصندوق های پولبه همین دلایل ، آنها اغلب قدرت و قدرت بیننده را به بینندگان می رسانند و بسیاری از شرکت ها در طراحی لوگو از این مزیت استفاده می کنند.

از لوگوی BearBox استفاده کنید که نماینده شرکتی است که مراکز داده تلفن همراه را در شرایط چالش برانگیز نصب می کندشکل مربع لوگوی خرس این تصور را به شما می دهد که مراکز داده در برابر هر عنصری که ممکن است با آن روبرو شوند ، مقاوم و مقاوم هستندبه همین ترتیب ، لوگوی مربع برای MainDoor ظاهری جسورانه و قوی دارد ، که مناسب برای شرکتی است که خدمات نگهداری از درب های آتش را ارائه می دهدآیا شرکت شما خدماتی را ارائه می دهد که مربوط به قدرت و مقاومت باشد؟ در طرح بعدی خود یک لوگو مربع را امتحان کنید!

لوگو مربع که بر هندسه تأکید دارد
-

 

میادین یکی از اساسی ترین اشکال هندسی است که باعث می شود آنها برای مشاغل مرتبط با موضوعاتی مانند چاپ سه بعدی ، طراحی داخلی یا حتی فرهنگستان هنری عالی باشندما به خصوص دوست داریم که چگونه لوگو جورج وینسان چندین خط هندسی نامتقارن را در یک مربع نشان می دهد ، که به خوبی با خدمات طراحی داخلی ارائه شده توسط این تجارت صحبت می کندآیا هندسه ساده مربوط به تجارت شما است؟ برای الهام گرفتن از اینجا شروع کنید!

لوگو مربع که نمایانگر ساختار و سازمان است
-

 

یکی از ویژگی های خوب مربعات این است که آنها به طور مرتب با مربع های دیگر جا می گیرند - به جعبه های شیر و جعبه های حمل فکر کنیدبه همین دلایل مربعات جلوه ای از ساختار و تشکیلات می دهند.

با نگاه به مربع ها از این زاویه ، می توانیم ببینیم که چرا یک لوگو مربع برای یک شرکت که طراحی محلات مسکونی را طراحی می کند ، شغلی که اقدام به فروش معاملات در میادین بسته بندی شده و یا حتی شرکتی می کند که خدمات اشتراکی کاملاً سازمان یافته ای را ارائه می دهد ، عالی خواهد بودآیا تجارت شما به ساختار و سازمان افتخار می کند؟ طراحی بعدی یک لوگو مربع را برای شما امتحان کنید!

لوگو مربع که سادگی را برجسته می کند
-

 

مربع ها بسیار ساده هستندآنها چهار ضلع با یک طول دارند ، چهار گوشه با همان زاویه و از همه مهمتر هیچ جای تعجب ندارندبه همین دلیل استفاده از یک لوگو مربع برای هدف قرار دادن مشتریانی که تجربه خریدشان را دوست دارند ساده و آسان است ، ایده خوبی استمحصولات کودک را برای والدین فکر کنید ، مارک های لوکس با محصولات زیبایی شناسی مینیمالیستی و یا حتی محصولات ساده ای که کاربرد آنها بسیار آسان استآیا شرکت شما بدون کمترین شگفتی چیزی مینیمالیستی و ساده ارائه می دهد؟ برای الهام گرفتن از اینجا شروع کنید.

شکستن مربع

 

میادین همچنین چارچوبی برای فرار از آن ارائه می دهند ، که این امر باعث می شود آنها برای تجارتهایی که می خواهند به مشتریان نشان دهند که فکر می کنند خارج از صندوق هستند ، بسیار عالی باشندلوگوی مربع فوق نشانگر موتور جستجوی اکتشاف هنر ، وب سایت هنری سفارشی خانه / اداری با یک برنامه وب مسخره و لیوان های شیکر برای صنعت تناسب اندام است که نام های معدودی را نشان می دهداگر مشاغل شما نیز هنجار را نقض می کند یا چیز دیگری برای ارائه دارد که هنوز به آن فکر نشده است ، از شکستن این میدان دریغ نکنید!

داخل و خارج از صندوق فکر کنید
-

با دیدن مثالهای بالا ، اکنون می توانید ایده بهتری از نحوه استفاده مربعها در طراحی لوگوی بعدی خود داشته باشیداگر فکر می کنید در خارج از جعبه وجود دارد ، می توانید با یک شکل ساده ، کارهای ساده ای انجام دهیداگر هر یک از مقولاتی که ما پوشش داده ایم مربوط به مقادیر تجاری شما است ، از الهام گرفتن دوباره این مقاله برای الهام گرفتن استفاده نکنید زیرا لوگو بعدی شما شکل می گیرد (البته در یک مربع).

 

9 روند خلاقانه طراحی لوگو برای سال 2018

1. لوگو های پاسخگو ، متنی

ما در عصری زندگی می کنیم که طراحان لوگو نه تنها باید از نظر زیبایی شناختی طراحی کنند ، بلکه باید درک عمیقی از زمینه های مختلفی که در آن طرح ها استفاده می شود ، داشته باشند. پوسترها ، کارت ویزیت ها ، علائم ، نصب ، تبلیغات و بسته بندی تنها چند نمونه از مکانهایی هستند که یک لوگو می تواند به پایان برسد. در سال 2018 چشم های خود را برای افزایش آگاهی نسبت به زمینه ها در طراحی لوگو ، لایه برداری کنید.

 

لوگو های قهوه وفادار

از طریق استودیو دکل .

لوگو قهوه با چشم انداز کوه

لوگو با تصویر و عکس های افراد vibgrass

از طریق Fabio Ongarato Design .

کتاب MPavillion

علائم MPavilion

بیکر D. Chirico علامت

از طریق Fabio Ongarato Design .

لوگو نانوایی با عکس-کولاژ

لوگو با پس زمینه عکاسی

از طریق Snøhetta .

لوگو مزرعه با درختان

طراحی لوگو توسط ludibes .

یکی از نمونه های عالی از آگاهی به زمینه را می توان در دیده Snøhetta "- یک KJ"، و اجازه می دهد تا آن را برای انطباق با طرح بندی های مختلف بر زمینه های عکاسی را طراحی لوگو برای کریستین Jarmund معماران، که طول می کشد مخفف. در این روش ، لوگو مفاهیم معماری را به صورت استعاری و بصری در خود جای می دهد. یک نمونه متفکر دیگر از آگاهی در مورد زمینه در طراحی لوگو Studio Mast برای قهوه وفادار ، که شامل چندین تکرار از تصویر مبتنی بر خط است که با فنجان قهوه ، منوها و بسته بندی لوبیا قهوه سازگار است.

 

2. الهام بخش معماری

اگرچه قرار دادن لوگوی طراحی معماری چیز جدیدی نیست ، اما به شیوه های هوشمندانه و خلاقانه ای محبوبیت زیادی پیدا می کند. فضای فیزیکی همیشه در ایجاد یک هویت تجاری مهم بوده است (فکر کنید که چگونه هر فروشگاه Starbucks و اپل "یکسان" احساس می کنند). با ورود به دنیای دیجیتال فزاینده ای ، طراحان در حال یافتن راه هایی هستند که نه تنها می توانند جلوه های برجسته های معماری را به خود جلب کنند ، بلکه چگونه می توانند مفاهیم موجود در جلوه فیزیکی برند را از طریق تفسیر بصری خود مجسم کنند. مثلا ….

 

لوگو کنسرت شیشه ای فیلیپ

از طریق Savvy .

لوگو به شکل ویژگی معماری

لوگو مبتنی بر مفهوم نوار زیرزمینی

از طریق تغذیه .

معماری نوار زیرسطحی

لوگو با استفاده از فضای منفی مسافرخانه با بسیاری از ویندوز

از طریق Savvy .

لوگو فانوس دریایی

طراحی لوگو توسط yukii برای شرکت Barnegat Oyster

لوگو شکل برگ با درب به داخل

از طریق رامین نسیبوف .

ساختمان وظیفه

یک نمونه جالب از این روند ، طراحی لوگو Savvy برای کنسرت فیلیپ گلس در موزه ملی تاریخی مردم شناسی در شهر مکزیک است. شکل لوگو از ویژگی اصلی ساختمان ، "چشمه چتر" ، طراحی شده توسط معمار مکزیکی پدرو رامیرز واسکز طراحی شده است.

 

 

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک لوگو مناسب برای نام تجاری خود ایجاد کنید؟ دریافت ebook لوگو رایگان!

ایمیل خود را برای دریافت کتاب الکترونیکی ، به همراه نکات خلاقانه ، روندها ، منابع و تبلیغی گاه به گاه (که می توانید از هر زمان امتناع خود انتخاب کنید) وارد کنید.

 

دریافت کتاب!

 خط مشی رازداری ما را مشاهده کنید

این ویژگی ، در اصل ، یک چراغ قوه هندسی و دایره ای است که به آن اجازه می دهد تا نور در اطراف یک تخته بزرگ حک شده حک شود. این هر دو ویژگی عظیم و خیره‌کننده است که در نمایش جسورانه ، سیاه و سفید از لوگو به آن اشاره شده است. در عین حال ، تأثیر لوگو از خصوصیات کار فیلیپ گلس سخن می گوید: موسیقی او شدت عاطفی است و رابطه آن با فضای فیزیکی را بررسی می کند.

 

یکی دیگر از نمونه های زیبا از طراحی لوگو مبتنی بر معماری را می توان در دیده FODA کار را برای زیر زمینی، یک نوار کوکتل مخفی در زیر یک کلیسای تاریخی. نوار از طریق یک قوس کم نور وارد شده و سپس از یک راه پله کوچک پایین می رود. در داخل میله ، قفسه های مختلفی برای ذخیره مشروب و کتاب وجود دارد. این لوگو با ایجاد سطوح ، با خطوط "اشاره به لایه زیر" ، بسیاری از این جنبه های معماری را منعکس می کند. خط زاویه دار در "N" حتی به ایده یک راه پله کوچک اشاره دارد.

 

3. سرگرم کننده! (ایجاد انرژی و پرشکوه.)

سرگرمی چیزی است که فقط در مورد رابطه جنسی و همچنین رابطه جنسی فروخته می شود. در حالی که سرگرمی همیشه یک اصلی در طراحی لوگو بوده است ، وضعیت فعلی عدم قطعیت اقتصادی ممکن است مردم را ترغیب کند برای مقابله با منفی با طرح های سرگرم کننده از همیشه! مقاومت در برابر سرگرم کننده سخت است و به صورت رنگ های روشن ، لرزش های خوب و شخصیت های زیبا می آید. امسال امیدواریم که لوگو های جالب و چپ و راست را ببینیم ، سال 2018 را سالی کنیم که شما را لبخند بزند!

 

لوگو سرگرم کننده با تصاویر زیبا

از طریق یکی از دوستان .

لوگو ناز با هیولا دستی

از طریق Bedow .

لوگو کودک با اشکال رنگارنگ

از طریق Bros Perky .

لوگو چند رنگ

از طریق Bedow .

لوگو با تمساح زیبا نشان دادن لبخند

لوگو اعتبار سنجی توسط dan.stiop .

لوگو با نوشیدن فضانورد چای در فضا

لوگوی چای کیهانی توسط روح .

روش های بسیاری برای ایجاد سرگرمی در یک لوگو وجود دارد. برخی از نمونه های مورد علاقه ما از سال گذشته عبارتند از: A Friend Of Mine برای طراحی Luxe Waihek ، که شامل شخصیت های چاپی سفارشی شاد است (توجه کنید که چگونه e (e) چهره ای به سبک خنده دار را ایجاد می کند) ، لوگو Bedow برای Fable Skateboards ، که شامل یک هیولا خنده دار و غریب است و طراحی جیان 99design برای شرکت چای Cosmic که شامل یک فضانورد چای در فضا است!

 

4- فشار دادن استعاره ها به افراط و تفریط

استعاره ها مطمئناً برای طراحی لوگو تازگی ندارند ، اما دستیابی روزافزون کنجکاوی و اکتشاف خلاق در جامعه طراحی اخیراً باعث شده است تا آنها به کانون اکتشافات عمیق خلاق تبدیل شوند. امسال باید ببینیم که طراحان لوگو ، استعاره ها را به افراط و تفریط خود سوق می دهند ، با مفاهیم متفکرانه و هوشمندانه که عمق بیشتری به یک لوگو می دهند تا تصاویر به تنهایی.

 

لوگو با فرم کفش استعاره

لوگو Mfg را با استفاده از استعاره توری ، از طریق Bros Perky اجرا کنید .

لوگو Mfg را اجرا کنید

لوگو درخت با "شبکه" در شعب

یک لوگو شبکه شاخه درخت توسط Dusan Klepic DK .

لوگو بدن با "مسیرها"

شکل بدن توسط Arthean .

لوگو با نگاه نمودار نمودار شیمی

لوگو با الهام از مولکولهای شیمیایی ، از طریق InHouse .

لوگو با نقاط استعاره

نقاط به عنوان استعاره توپوگرافی از طریق Friend Of Mine .

در بالا ، طراحان Perky Bros استعاره دوگانه ای عالی را برای Run Mfg ایجاد کرده اند که در آن یک کفش بند نه تنها به یک کفش در حال اجرا گره می زند بلکه مسیرها یا مسیرها را به تصویر می کشد. این نه تنها توضیح می دهد که Run Mfg چه کاری را انجام می دهد (اجرای برنامه ریزی / طراحی رویداد) ، بلکه امکاناتی خلاقانه در برندسازی را نیز باز می کند.

 

ما همچنین دوست داریم که چگونه InHouse شخصیتهای چاپی " P Pacific Potion" را برای ایجاد یک "نمودار شیمی" زیبا شکسته است. این استعاره از شراب به عنوان شیمی ایجاد می کند ، و به خصوص برای یک مارک شراب خوب کار می کند که توجه ویژه ای به مواد تشکیل دهنده ، نسبت ها و علوم در فرآیند تولید شراب آنها دارد.

 

5- تکنیک های تجربی در تایپوگرافی

از سبک قدیمی تا sif serif ، تایپوگرافی همواره مورد آزمایش قرار گرفته است - از ایجاد شکل های جدید چاپی گرفته تا تغییر شکل های قبلی از قبل با استفاده از تکنیک های مصور یا عکاسی. به همین جا ختم نمی شود در سال آینده ما باید شاهد آزمایش های مداوم در تایپوگرافی باشیم ، هم با مفاهیم نوآورانه و هم با تحقق جدید چگونگی کاربرد فناوری از قبل موجود در این رسانه.

 

لوگو با استفاده از آستانه خط آزمایشی

لوگو با خطوط مرزی ، از طریق Fabio Ongarato Design .

لوگو با استفاده از آستانه خط آزمایشی

لوگو با یک عنصر دوار متقارن

لوگو با یک عنصر دوار متقارن از طریق طراحی توسط توکیو .

لوگو با جلوه اکو

لوگو با اثر اکو ، توسط HeART .

لوگو با تکنیک 3D تجربی

لوگو با استفاده از تکنیک تجربی سه بعدی توسط Slav-che .

لوگو با فضای منفی شدید

لوگو با فضای منفی شدید از طریق Bond .

بررسی کنید که چگونه درمان چاپی برای Kusumé از یک آزمایش تجربی و در عین حال خوش سلیقه از روند آستانه خط استفاده می کند (یک تکنیک آستانه مورخ در نظر گرفته شده برای چاپ عکس های مقیاس خاکستری با استفاده از تنها جوهر سیاه). این استفاده خلاقانه از تکنیک ، تایپوگرافی را به سطح جدیدی منتقل می کند که احساس غیر متعارف ، ارگانیک و جذاب می کند - مناسب برای رستوران ژاپنی لبه دار.

 

در مثال آزمایشی دیگر ، 99 طرح طراحی HeART مقیاس هر حرف شکل دایره ای را در لوگو برای ایجاد اکو تغییر می دهد ، تا حدس بزنید ، یک تکرار بصری است. این یک تکنیک جدید در تایپوگرافی است که ما هنوز ندیده ایم و هیجان انگیز است! ما انتظار داریم (و امیدولوگو) در سال 2018 موارد بیشتری را ببینید.

 

سرانجام ، ما عاشق این هستیم که چگونه طراحی لوگو باند برای میراث ، فرم های شکسته شده نامه را به سمت افراطی سوق می دهد ، جایی که تایپوگرافی "به اشکال انتزاعی" تبدیل می شود.

 

6. لوگو های مبتنی بر شبکه

گریدها از زمان جوزف مولر- بروکمن از سال 1981 مبانی نظریه را در زمینه طراحی گرافیک نقش ستون فقرات را ایفا کرده اند. گریدها قدرت ترسیم منطق ، نظریه ، کنترل و کمال را دارند. به یک معنا ، این یک روند است که هرگز به پایان نمی رسد - فقط در امواج بیایند و از بین بروند. بر اساس طرح هایی که از اواخر دیدیم ، می توانیم امسال از خدمات سالم شبکه های کاملاً آشکار در طراحی لوگو انتظار داشته باشیم.

 

لوگو با حروف جبران شده در شبکه قرمز

از طریق Bēhance .

لوگو ساخته شده با تایپوگرافی مبتنی بر شبکه

از طریق Fabio Ongarato Design .

لوگوی رنگی مبتنی بر شبکه

لوگوی مبتنی بر شبکه رنگی توسط ludibes برای Riskby.

لوگو که در آن حروف تبدیل به شبکه می شوند

از طریق InHouse .

لوگو با هر حرف در جعبه شبکه

از طریق مایکل لیمان باهانس .

لوگو با گنجشک به عنوان شبکه

از طریق A Friend of Mine .

به عنوان مثال ببینید که چگونه خطوط تشکیل دهنده حروف چاپی لوگو MOAA به خود شبکه می شوند. یا اینکه چگونه "شال" های مبتنی بر شبکه که از طریق تایپوگرافی لوگو The Modern Flower Co بافته می شوند ، یک نقطه مقابل عالی برای منحنی ها و چرخش های حروف ایجاد می کنند. در آخر ، ما عاشق این هستیم که شبکه در لوگو ABCraft چقدر نام تجاری و ارزش های بنیادی را بیان می کند. انتظار دارید این شبکه در سال 2018 به بسیاری از روش های جدید و جالب ظاهر شود!

 

7. لایه بندی و نقاب کردن الگوهای و رنگ

لایه بندی و پوشاندن تکنیک های پیچیده ای است که شامل استفاده از الگوهای برای فاش کردن یا حاوی محتوای اضافی در اشکال است. این اغلب ظریف است و به راحتی می تواند زیر رادار برود. با این گفته ، این تکنیک دارای فضای زیادی برای آزمایش در هر دو رویکرد انتزاعی و مفهومی است. به همین دلیل است که ما آن را مورد توجه قرار می دهیم.

 

لوگو که در آن "g" از یک الگوی انتزاعی متغیر ماسک می کند

از طریق Bedow .

لوگو که در آن "g" از یک الگوی انتزاعی متغیر ماسک می کند

لوگو که در آن "g" از یک الگوی انتزاعی متغیر ماسک می کند

لوگو متشکل از الگوهای نقاب از رنگ

از طریق Bēhance .

لوگو با الگوهای و رنگهای لایه ای

از طریق Snøhetta .

لوگو با متن پوشیده از سکته مغزی

از طریق دم لیتون .

لوگو با آبرنگ در موهای زن

لوگو توسط Cross the Lime .

لوگو مرکب از اشکال و رنگهای لایه ای

از طریق تیفانی چان .

لوگو پروتئین گیاهی

لوگو توسط ~ pinna ~ Valk را بریزید.

یکی از نمونه های مورد علاقه اخیر ما برای طراحی / لوگو گذاری در طراحی لوگو ، طراحی Bedow برای عکاس Gustav Almestal است که الگوهای انتزاعی مختلفی را پشت "G" لایه بندی می کند. در این مثال ، حرف "G" نه تنها از نقوش الگوها استفاده می کند ، بلکه در مورد عدسی یا چشم Gustav Almestal به بیانیه ای تبدیل می شود. علاوه بر این ، به مفاهیم نور و سایه اشاره دارد. قدرتمند!

 

8. تایپوگرافی ساده همراه با مونوگرام

همیشه جایی برای کلاسیک ها وجود دارد. اخیراً ما شاهد تجدید شکل در قالب های ساده و دستکاری شده با مونوگرام هستیم. طراحان مهارت های خود را با نوع های کلاسیک گذشته ، که شامل توجه دقیق به پارامترهای اساسی تایپوگرافی لوگو است ، به کار می گیرند: انتخاب حروف ، فاصله و فاصله بین نامه ها.

 

لوگو با تایپوگرافی ساده و کلاسیک

لوگو با تایپوگرافی ساده و کلاسیک توسط Tee ™ pour Jamestown Coffee Roasts.

لوگو با تایپوگرافی ساده و کلاسیک

از طریق Savvy .

لوگو با تایپوگرافی ساده و کلاسیک

از طریق دسته .

لوگو با تایپوگرافی ساده و کلاسیک

از طریق Bros Perky .

نمایش داده شده در بالا چند نمونه برجسته از این روند است. نوع تایپ برای واگن چرخ ساده و اصلاح نشده است. واضح است که انتخاب تایپ با دقت انجام شده است: شخصیت آن به گذشته گره می زند (واگن ها را تصور کنید) اما جنبه های مدرنیسم را نیز در اختیار دارد تا این برند را به دوران فعلی برساند. بعلاوه ، توجه به عرفان کاملاً متعادل در لوگو را مشاهده کنید. می توانید با جبهه خود شرط کنید که کرنینگ بدون برخی تنظیمات دقیق به نظر نمی رسد.

 

در یک مثال عالی دیگر ، تایپی که برای Marohnić Tomek & Gjoić انتخاب شده است مربوط به دوره اوایل چاپی است. تایپ به خودی خود زیبا است و هنگامی که با یک چشم دقیق رفتار کردید منجر به یک لوگو قدرتمند و یکنواخت می شود که سادگی کلاسیک را قهرمان می کند.

 

9. اشکال هندسی اساسی

تایپوگرافی این روزها تنها جنبه طراحی لوگو را ندارد. اشکال واقعی بکار رفته در لوگو ها نیز با تمرکز بیشتر بر هندسه حداقل یا هندسه ایجاد شده با نگرش کمتر است. وقتی به برخی از مزایای این سبک نگاه می کنید - مانند تطبیق پذیری برندسازی ، خوانایی آسان و تأثیر فوری - مشخص می شود که باید در سال 2018 شاهد بیشتری باشیم!

 

لوگو با اشکال هندسی ساده

از طریق باند .

لوگو با حروف هندسی حداقل "K"

لوگو توسط ludibes .

لوگو با اشکال هندسی حداقل

لوگو توسط zotov.Agency ™ برای FEEMO.

لوگو با فرم هندسی به شکل تابلوهای رنگی

از طریق Kurppa Hosk .

لوگو هندسی "&"

لوگو توسط Angstrom Alliance .

لوگو با الگوی هندسی

از طریق دسته .

لوگو دایره ای هندسی

از طریق دسته .

نمونه بارز اخیر هندسه مینیمالیستی را می توان در طراحی لوگو Kurppa Hosk برای شرکت طراحی فضای اداری Ogeborg مشاهده کرد. این لوگو مفهوم کتاب نمونه یا کتاب swatch (که معمولاً در بخش رنگ در فروشگاه های سخت افزاری مشاهده می شود) را گرفته و آن را به شکل هندسی ساده و قابل تشخیص تبدیل می کند. مشتریانی که این شکل را می بینند ، باید فوراً بدانند که Ogeborg شرکتی است که می تواند در طراحی داخلی به آنها کمک کند.

 

2018: سال تضاد با روند لوگو

-

به نظر می رسد سال 2018 برای روند طراحی لوگو سال جالبی باشد. ما هم تایپوگرافی آزمایشی و هم بازگشت به مبانی را می بینیم. ما شبکه ها و هندسه ساده و همچنین کاربردهای پیچیده و لایه بندی رنگ و الگوی را می بینیم. به نظر می رسد سالی است که مرزها تحت فشار قرار می گیرند ، و ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم طراحان جهان با چه چیزی روبرو هستند!

 

ترفندهای ایلوستریتور برای طراحی لوگو و آرم

ایجاد سبک کاراکتر در Adobe CS5 Illustrator

در تصویرگر Adobe Creative Suite 5 (Adobe CS5) Illustrator شما وقتی می خواهید بخش های جداگانه متن با متنی متفاوت با متن دیگر در پاراگراف رفتار کنید ، یک سبک کاراکتر ایجاد می کنید.

 

1متن را با ویژگی های متنی مورد نظر خود در پانل های کاراکتر و پاراگراف تنظیم کنید و سپس Window → Type → Character Styles را انتخاب کنید.

پانل Character Styles باز می شود.

2متن را از مرحله 1 انتخاب کنید.

با کلیک بر روی دکمه New Style (ویندوز) یا گزینه کلیک (مک) دکمه New Style (نماد صفحه سگ گوش دار) در پایین پنل Character Styles را کلیک کنید.

3در کادر محاوره ای Character Styles Options که ظاهر می شود ، سبک خود را نامگذاری کرده و OK را بزنید.

Illustrator ضبط می کند که کدام ویژگی ها قبلاً روی متن انتخاب شده استفاده شده اند و سبکی از آنها ایجاد می کند.

4یک متن متن جدید ایجاد کنید.

First انتخاب را انتخاب کنیدکلید Ctrl (Windows) یا Command (Mac) را نگه دارید و بر روی هر قسمت از صفحه اصلی در خارج از منطقه متن فعال کلیک کنیدبا کلیک کردن ، کادر نوشتار فعلی را غیرفعال می کنید تا بتوانید یک متن متن جدید را کلیک کرده و بکشید.

5قلم و اندازه را به گزینه های چشمگیر و متفاوت از سبک ذخیره شده خود تغییر دهید.

مقداری متن را در قسمت متن جدید وارد کنید.

6برخی از (نه همه) متن جدید را انتخاب کنید.

با کلیک بر روی Alt (Windows) یا گزینه کلیک (Mac) نام سبک را در پانل Character Styles کلیک کنید. Alt-click (ویندوز) یا گزینه کلیک (Mac) تمام صفاتی را که جزئی از سبک ذخیره شده نبودند از بین می بردویژگی های سبک شخصیت ذخیره شده بر روی متن انتخاب شده اعمال می شود.



zایجاد پاراگراف در Adobe CS5 Illustrator

سبک های پاراگراف شامل ویژگی هایی است که در کل پاراگراف اعمال می شودآنچه که یک پاراگراف را تشکیل می دهد ، تمام متنی است که قبل از بازگشت سخت می شوند (هنگامی که Enter را در ویندوز فشار دهید یا Mac را فشار دهید) برگشتی سخت ایجاد می کنید ، بنابراین این می تواند یک خط متن برای یک عنوان یا ده سطر در متن باشد. بند

برای ایجاد یک سبک پاراگراف ، سندی را که حاوی متن است باز کنید یا یک سند جدید را باز کنید و متن را به آن اضافه کنیدسپس این مراحل را دنبال کنید:

 

1پانل پاراگراف Styles را باز کنید.

Window → Type → Pargment Styles را برای باز کردن پانل انتخاب کنید.

2پاراگراف متنی را پیدا کنید که همان ویژگی های متنی را در سرتاسر آن داشته باشد و مکان نما را در هر جای آن پاراگراف قرار دهید.

حتی لازم نیست کل پاراگراف را انتخاب کنید!

3برای ایجاد یک سبک پاراگراف جدید ، دکمه Create New Style را انتخاب کنیدبه سبک جدید خود یک اسم بدهید

دکمه ایجاد سبک جدید ، نماد سگ گوش در پایین پنل پاراگراف استمیانبر صفحه کلید برای باز کردن عملکرد ایجاد سبک جدید ، Alt-click (Windows) یا گزینه-کلیک (Mac) استسبک جدید شما اکنون در لیست پانل های سبک پاراگراف ظاهر می شود.

4پاراگراف متن را در جای دیگری از سند خود ایجاد کنید.

ویژگی های پاراگراف جدید را با متن موجود در مرحله 2 متفاوت کنید.

5مکان نما خود را در هر قسمت از پاراگراف جدید قرار دهید و با کلیک بر روی Alt (Windows) یا گزینه انتخاب (Mac) سبک نام خود را در پانل Paragu Styles کلیک کنید.

ویژگی های سبک به کل پاراگراف اعمال می شود

 

یکی از نکات طراحی لوگو

 

نحوه طراحی لوگو مرحله 3: "نوع" مناسب لوگو را انتخاب کنید

 

1 از 5لوگو در همه شکل ها و اندازه ها آمده است. از کلمات کلیدی گرفته تا علائم مبتنی بر تصویر ، هیچ قانونی سخت و سریع وجود ندارد که رویکرد شما به بهترین وجه کار کند. آزمایش کنید ، اما مطمئن باشید که ایده ها به طور خلاصه متناسب هستند.

یک لوگو یک برند نیست. کلمه لوگو برای logotype کوتاه است - طراح گرافیک با کلمه ای با حروف سفارشی صحبت می کند. می بینید که چرا اصطلاح "لوگو" اینقدر محبوب شد - این گیرنده مرده است. اما آنچه معمولاً مردم هنگام صحبت از یک لوگو به آن اشاره می کنند ، یک کلمه نیست - بلکه یک نشان ، نماد ، مونوگرام ، ابتکارها یا هر نوع ابزار گرافیکی است که برای نشان دادن یک شرکت ، محصول یا خدمات استفاده می شود.

یک لوگو یا مارک تجاری پرچمی است که در مقابل هر سازمان قرار دارد. درست مانند افراد ، لوگو ها در شکل ها ، اندازه ها و انواع مختلفی به وجود می آیند.

 

یک لوگو می تواند به عنوان یک کلمه کلیدی ساده یا به اندازه یک تصویر پیچیده باشد. هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد که رویکرد شما به بهترین وجه کار کند. با ایده های طراحی لوگو خود آزمایش کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که تولید می کنید متناسب با مختصر است.

 

فهمیدن چگونگی طراحی یک لوگو به معنای محدود کردن تفکر شما به یک رویکرد خاص نیست. چرا ماجراجویانه نباشید و دست خود را در ایده های مختلف طراحی لوگو امتحان کنید؟ قالب های جدید را آزمایش کنید و دریابید که متناسب است. چه کارهایی؟ چه چیزی نیست آیا ایده شما از این طریق بهتر عمل خواهد کرد یا به این ترتیب؟

 

سعی کنید در مورد همه دسته های زیر ایده ای ایجاد کنید ، حتی اگر در مورد آنچه مشتری شما می خواهد مشاجره داشته باشید ، ایده ای به دست می آورید. همیشه این فرصت برای کشف برخی از ترکیب ها و کراس اوورها بین دسته ها نیز وجود دارد. به یاد داشته باشید ، مشتری می تواند غیرقابل پیش بینی باشد ، بنابراین آب را آزمایش کنید.

 

کلمات کلیدی: آیا می توانید شخصیت برند را از طریق روشهای صرفاً چاپی منتقل کنید؟ FedEx ، Braun ، Tate و Google را فکر کنید.

Letterforms: آیا می توانید طراحی لوگو شما به سادگی در ابتدای شرکت باشد؟ به IBM ، Unilever و Airbnb فکر کنید.

Emblems: آیا یک شکل یا دستگاه نگهدارنده وجود دارد که نام شرکت با آن به طور جدا نشدنی در ارتباط است؟ وارنر بروس ، استارباکس ، هارلی دیویدسون و لویس را فکر کنید.

علائم تصویری: آیا می توانید یک تصویر فوراً قابل تشخیص را ساده کنید؟ در مورد توییتر ، شل و اپل فکر کنید.

نمادهای انتزاعی: آیا می توانید نمادی را اختراع کنید که نشانگر برند باشد؟ پپسی ، نایک و آئودی را فکر کنی