لایل زیادی برای انتخاب طرح لوگوی مربع وجود دارد. لوگو های مربع می توانند طیف گسترده ای از چیزها از جمله قدرت ، قابلیت اطمینان ، ساختار و سازماندهی را نمایان کنند. اگر این به نظر می رسد ارزش هایی است که با کسب و کار شما طنین انداز است ، خواندن خود را ادامه دهید! ما چند نمونه الهام بخش را گردآوری کرده ایم که تخیل شما را برانگیخته و به شما نشان می دهد که چرا باسن مربع است.
میادین یکی از بناهای ساختاری تمدن ما هستند. آنها را می توان در همه جا مشاهده کرد ، از طراحی معماری گرفته تا گاوصندوق های پول. به همین دلایل ، آنها اغلب قدرت و قدرت بیننده را به بینندگان می رسانند و بسیاری از شرکت ها در طراحی لوگو از این مزیت استفاده می کنند.
از لوگوی BearBox استفاده کنید که نماینده شرکتی است که مراکز داده تلفن همراه را در شرایط چالش برانگیز نصب می کند. شکل مربع لوگوی خرس این تصور را به شما می دهد که مراکز داده در برابر هر عنصری که ممکن است با آن روبرو شوند ، مقاوم و مقاوم هستند. به همین ترتیب ، لوگوی مربع برای MainDoor ظاهری جسورانه و قوی دارد ، که مناسب برای شرکتی است که خدمات نگهداری از درب های آتش را ارائه می دهد. آیا شرکت شما خدماتی را ارائه می دهد که مربوط به قدرت و مقاومت باشد؟ در طرح بعدی خود یک لوگو مربع را امتحان کنید!
میادین یکی از اساسی ترین اشکال هندسی است که باعث می شود آنها برای مشاغل مرتبط با موضوعاتی مانند چاپ سه بعدی ، طراحی داخلی یا حتی فرهنگستان هنری عالی باشند. ما به خصوص دوست داریم که چگونه لوگو جورج وینسان چندین خط هندسی نامتقارن را در یک مربع نشان می دهد ، که به خوبی با خدمات طراحی داخلی ارائه شده توسط این تجارت صحبت می کند. آیا هندسه ساده مربوط به تجارت شما است؟ برای الهام گرفتن از اینجا شروع کنید!
یکی از ویژگی های خوب مربعات این است که آنها به طور مرتب با مربع های دیگر جا می گیرند - به جعبه های شیر و جعبه های حمل فکر کنید. به همین دلایل مربعات جلوه ای از ساختار و تشکیلات می دهند.
با نگاه به مربع ها از این زاویه ، می توانیم ببینیم که چرا یک لوگو مربع برای یک شرکت که طراحی محلات مسکونی را طراحی می کند ، شغلی که اقدام به فروش معاملات در میادین بسته بندی شده و یا حتی شرکتی می کند که خدمات اشتراکی کاملاً سازمان یافته ای را ارائه می دهد ، عالی خواهد بود. آیا تجارت شما به ساختار و سازمان افتخار می کند؟ طراحی بعدی یک لوگو مربع را برای شما امتحان کنید!
مربع ها بسیار ساده هستند. آنها چهار ضلع با یک طول دارند ، چهار گوشه با همان زاویه و از همه مهمتر هیچ جای تعجب ندارند. به همین دلیل استفاده از یک لوگو مربع برای هدف قرار دادن مشتریانی که تجربه خریدشان را دوست دارند ساده و آسان است ، ایده خوبی است. محصولات کودک را برای والدین فکر کنید ، مارک های لوکس با محصولات زیبایی شناسی مینیمالیستی و یا حتی محصولات ساده ای که کاربرد آنها بسیار آسان است. آیا شرکت شما بدون کمترین شگفتی چیزی مینیمالیستی و ساده ارائه می دهد؟ برای الهام گرفتن از اینجا شروع کنید.
میادین همچنین چارچوبی برای فرار از آن ارائه می دهند ، که این امر باعث می شود آنها برای تجارتهایی که می خواهند به مشتریان نشان دهند که فکر می کنند خارج از صندوق هستند ، بسیار عالی باشند. لوگوی مربع فوق نشانگر موتور جستجوی اکتشاف هنر ، وب سایت هنری سفارشی خانه / اداری با یک برنامه وب مسخره و لیوان های شیکر برای صنعت تناسب اندام است که نام های معدودی را نشان می دهد. اگر مشاغل شما نیز هنجار را نقض می کند یا چیز دیگری برای ارائه دارد که هنوز به آن فکر نشده است ، از شکستن این میدان دریغ نکنید!
با دیدن مثالهای بالا ، اکنون می توانید ایده بهتری از نحوه استفاده مربعها در طراحی لوگوی بعدی خود داشته باشید. اگر فکر می کنید در خارج از جعبه وجود دارد ، می توانید با یک شکل ساده ، کارهای ساده ای انجام دهید. اگر هر یک از مقولاتی که ما پوشش داده ایم مربوط به مقادیر تجاری شما است ، از الهام گرفتن دوباره این مقاله برای الهام گرفتن استفاده نکنید زیرا لوگو بعدی شما شکل می گیرد (البته در یک مربع).