ترفندهای طراحی لوگو

ارائه آموزش های طراحی لوگو

ترفندهای طراحی لوگو

ارائه آموزش های طراحی لوگو

9 روند خلاقانه طراحی لوگو برای سال 2018

1. لوگو های پاسخگو ، متنی

ما در عصری زندگی می کنیم که طراحان لوگو نه تنها باید از نظر زیبایی شناختی طراحی کنند ، بلکه باید درک عمیقی از زمینه های مختلفی که در آن طرح ها استفاده می شود ، داشته باشند. پوسترها ، کارت ویزیت ها ، علائم ، نصب ، تبلیغات و بسته بندی تنها چند نمونه از مکانهایی هستند که یک لوگو می تواند به پایان برسد. در سال 2018 چشم های خود را برای افزایش آگاهی نسبت به زمینه ها در طراحی لوگو ، لایه برداری کنید.

 

لوگو های قهوه وفادار

از طریق استودیو دکل .

لوگو قهوه با چشم انداز کوه

لوگو با تصویر و عکس های افراد vibgrass

از طریق Fabio Ongarato Design .

کتاب MPavillion

علائم MPavilion

بیکر D. Chirico علامت

از طریق Fabio Ongarato Design .

لوگو نانوایی با عکس-کولاژ

لوگو با پس زمینه عکاسی

از طریق Snøhetta .

لوگو مزرعه با درختان

طراحی لوگو توسط ludibes .

یکی از نمونه های عالی از آگاهی به زمینه را می توان در دیده Snøhetta "- یک KJ"، و اجازه می دهد تا آن را برای انطباق با طرح بندی های مختلف بر زمینه های عکاسی را طراحی لوگو برای کریستین Jarmund معماران، که طول می کشد مخفف. در این روش ، لوگو مفاهیم معماری را به صورت استعاری و بصری در خود جای می دهد. یک نمونه متفکر دیگر از آگاهی در مورد زمینه در طراحی لوگو Studio Mast برای قهوه وفادار ، که شامل چندین تکرار از تصویر مبتنی بر خط است که با فنجان قهوه ، منوها و بسته بندی لوبیا قهوه سازگار است.

 

2. الهام بخش معماری

اگرچه قرار دادن لوگوی طراحی معماری چیز جدیدی نیست ، اما به شیوه های هوشمندانه و خلاقانه ای محبوبیت زیادی پیدا می کند. فضای فیزیکی همیشه در ایجاد یک هویت تجاری مهم بوده است (فکر کنید که چگونه هر فروشگاه Starbucks و اپل "یکسان" احساس می کنند). با ورود به دنیای دیجیتال فزاینده ای ، طراحان در حال یافتن راه هایی هستند که نه تنها می توانند جلوه های برجسته های معماری را به خود جلب کنند ، بلکه چگونه می توانند مفاهیم موجود در جلوه فیزیکی برند را از طریق تفسیر بصری خود مجسم کنند. مثلا ….

 

لوگو کنسرت شیشه ای فیلیپ

از طریق Savvy .

لوگو به شکل ویژگی معماری

لوگو مبتنی بر مفهوم نوار زیرزمینی

از طریق تغذیه .

معماری نوار زیرسطحی

لوگو با استفاده از فضای منفی مسافرخانه با بسیاری از ویندوز

از طریق Savvy .

لوگو فانوس دریایی

طراحی لوگو توسط yukii برای شرکت Barnegat Oyster

لوگو شکل برگ با درب به داخل

از طریق رامین نسیبوف .

ساختمان وظیفه

یک نمونه جالب از این روند ، طراحی لوگو Savvy برای کنسرت فیلیپ گلس در موزه ملی تاریخی مردم شناسی در شهر مکزیک است. شکل لوگو از ویژگی اصلی ساختمان ، "چشمه چتر" ، طراحی شده توسط معمار مکزیکی پدرو رامیرز واسکز طراحی شده است.

 

 

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک لوگو مناسب برای نام تجاری خود ایجاد کنید؟ دریافت ebook لوگو رایگان!

ایمیل خود را برای دریافت کتاب الکترونیکی ، به همراه نکات خلاقانه ، روندها ، منابع و تبلیغی گاه به گاه (که می توانید از هر زمان امتناع خود انتخاب کنید) وارد کنید.

 

دریافت کتاب!

 خط مشی رازداری ما را مشاهده کنید

این ویژگی ، در اصل ، یک چراغ قوه هندسی و دایره ای است که به آن اجازه می دهد تا نور در اطراف یک تخته بزرگ حک شده حک شود. این هر دو ویژگی عظیم و خیره‌کننده است که در نمایش جسورانه ، سیاه و سفید از لوگو به آن اشاره شده است. در عین حال ، تأثیر لوگو از خصوصیات کار فیلیپ گلس سخن می گوید: موسیقی او شدت عاطفی است و رابطه آن با فضای فیزیکی را بررسی می کند.

 

یکی دیگر از نمونه های زیبا از طراحی لوگو مبتنی بر معماری را می توان در دیده FODA کار را برای زیر زمینی، یک نوار کوکتل مخفی در زیر یک کلیسای تاریخی. نوار از طریق یک قوس کم نور وارد شده و سپس از یک راه پله کوچک پایین می رود. در داخل میله ، قفسه های مختلفی برای ذخیره مشروب و کتاب وجود دارد. این لوگو با ایجاد سطوح ، با خطوط "اشاره به لایه زیر" ، بسیاری از این جنبه های معماری را منعکس می کند. خط زاویه دار در "N" حتی به ایده یک راه پله کوچک اشاره دارد.

 

3. سرگرم کننده! (ایجاد انرژی و پرشکوه.)

سرگرمی چیزی است که فقط در مورد رابطه جنسی و همچنین رابطه جنسی فروخته می شود. در حالی که سرگرمی همیشه یک اصلی در طراحی لوگو بوده است ، وضعیت فعلی عدم قطعیت اقتصادی ممکن است مردم را ترغیب کند برای مقابله با منفی با طرح های سرگرم کننده از همیشه! مقاومت در برابر سرگرم کننده سخت است و به صورت رنگ های روشن ، لرزش های خوب و شخصیت های زیبا می آید. امسال امیدواریم که لوگو های جالب و چپ و راست را ببینیم ، سال 2018 را سالی کنیم که شما را لبخند بزند!

 

لوگو سرگرم کننده با تصاویر زیبا

از طریق یکی از دوستان .

لوگو ناز با هیولا دستی

از طریق Bedow .

لوگو کودک با اشکال رنگارنگ

از طریق Bros Perky .

لوگو چند رنگ

از طریق Bedow .

لوگو با تمساح زیبا نشان دادن لبخند

لوگو اعتبار سنجی توسط dan.stiop .

لوگو با نوشیدن فضانورد چای در فضا

لوگوی چای کیهانی توسط روح .

روش های بسیاری برای ایجاد سرگرمی در یک لوگو وجود دارد. برخی از نمونه های مورد علاقه ما از سال گذشته عبارتند از: A Friend Of Mine برای طراحی Luxe Waihek ، که شامل شخصیت های چاپی سفارشی شاد است (توجه کنید که چگونه e (e) چهره ای به سبک خنده دار را ایجاد می کند) ، لوگو Bedow برای Fable Skateboards ، که شامل یک هیولا خنده دار و غریب است و طراحی جیان 99design برای شرکت چای Cosmic که شامل یک فضانورد چای در فضا است!

 

4- فشار دادن استعاره ها به افراط و تفریط

استعاره ها مطمئناً برای طراحی لوگو تازگی ندارند ، اما دستیابی روزافزون کنجکاوی و اکتشاف خلاق در جامعه طراحی اخیراً باعث شده است تا آنها به کانون اکتشافات عمیق خلاق تبدیل شوند. امسال باید ببینیم که طراحان لوگو ، استعاره ها را به افراط و تفریط خود سوق می دهند ، با مفاهیم متفکرانه و هوشمندانه که عمق بیشتری به یک لوگو می دهند تا تصاویر به تنهایی.

 

لوگو با فرم کفش استعاره

لوگو Mfg را با استفاده از استعاره توری ، از طریق Bros Perky اجرا کنید .

لوگو Mfg را اجرا کنید

لوگو درخت با "شبکه" در شعب

یک لوگو شبکه شاخه درخت توسط Dusan Klepic DK .

لوگو بدن با "مسیرها"

شکل بدن توسط Arthean .

لوگو با نگاه نمودار نمودار شیمی

لوگو با الهام از مولکولهای شیمیایی ، از طریق InHouse .

لوگو با نقاط استعاره

نقاط به عنوان استعاره توپوگرافی از طریق Friend Of Mine .

در بالا ، طراحان Perky Bros استعاره دوگانه ای عالی را برای Run Mfg ایجاد کرده اند که در آن یک کفش بند نه تنها به یک کفش در حال اجرا گره می زند بلکه مسیرها یا مسیرها را به تصویر می کشد. این نه تنها توضیح می دهد که Run Mfg چه کاری را انجام می دهد (اجرای برنامه ریزی / طراحی رویداد) ، بلکه امکاناتی خلاقانه در برندسازی را نیز باز می کند.

 

ما همچنین دوست داریم که چگونه InHouse شخصیتهای چاپی " P Pacific Potion" را برای ایجاد یک "نمودار شیمی" زیبا شکسته است. این استعاره از شراب به عنوان شیمی ایجاد می کند ، و به خصوص برای یک مارک شراب خوب کار می کند که توجه ویژه ای به مواد تشکیل دهنده ، نسبت ها و علوم در فرآیند تولید شراب آنها دارد.

 

5- تکنیک های تجربی در تایپوگرافی

از سبک قدیمی تا sif serif ، تایپوگرافی همواره مورد آزمایش قرار گرفته است - از ایجاد شکل های جدید چاپی گرفته تا تغییر شکل های قبلی از قبل با استفاده از تکنیک های مصور یا عکاسی. به همین جا ختم نمی شود در سال آینده ما باید شاهد آزمایش های مداوم در تایپوگرافی باشیم ، هم با مفاهیم نوآورانه و هم با تحقق جدید چگونگی کاربرد فناوری از قبل موجود در این رسانه.

 

لوگو با استفاده از آستانه خط آزمایشی

لوگو با خطوط مرزی ، از طریق Fabio Ongarato Design .

لوگو با استفاده از آستانه خط آزمایشی

لوگو با یک عنصر دوار متقارن

لوگو با یک عنصر دوار متقارن از طریق طراحی توسط توکیو .

لوگو با جلوه اکو

لوگو با اثر اکو ، توسط HeART .

لوگو با تکنیک 3D تجربی

لوگو با استفاده از تکنیک تجربی سه بعدی توسط Slav-che .

لوگو با فضای منفی شدید

لوگو با فضای منفی شدید از طریق Bond .

بررسی کنید که چگونه درمان چاپی برای Kusumé از یک آزمایش تجربی و در عین حال خوش سلیقه از روند آستانه خط استفاده می کند (یک تکنیک آستانه مورخ در نظر گرفته شده برای چاپ عکس های مقیاس خاکستری با استفاده از تنها جوهر سیاه). این استفاده خلاقانه از تکنیک ، تایپوگرافی را به سطح جدیدی منتقل می کند که احساس غیر متعارف ، ارگانیک و جذاب می کند - مناسب برای رستوران ژاپنی لبه دار.

 

در مثال آزمایشی دیگر ، 99 طرح طراحی HeART مقیاس هر حرف شکل دایره ای را در لوگو برای ایجاد اکو تغییر می دهد ، تا حدس بزنید ، یک تکرار بصری است. این یک تکنیک جدید در تایپوگرافی است که ما هنوز ندیده ایم و هیجان انگیز است! ما انتظار داریم (و امیدولوگو) در سال 2018 موارد بیشتری را ببینید.

 

سرانجام ، ما عاشق این هستیم که چگونه طراحی لوگو باند برای میراث ، فرم های شکسته شده نامه را به سمت افراطی سوق می دهد ، جایی که تایپوگرافی "به اشکال انتزاعی" تبدیل می شود.

 

6. لوگو های مبتنی بر شبکه

گریدها از زمان جوزف مولر- بروکمن از سال 1981 مبانی نظریه را در زمینه طراحی گرافیک نقش ستون فقرات را ایفا کرده اند. گریدها قدرت ترسیم منطق ، نظریه ، کنترل و کمال را دارند. به یک معنا ، این یک روند است که هرگز به پایان نمی رسد - فقط در امواج بیایند و از بین بروند. بر اساس طرح هایی که از اواخر دیدیم ، می توانیم امسال از خدمات سالم شبکه های کاملاً آشکار در طراحی لوگو انتظار داشته باشیم.

 

لوگو با حروف جبران شده در شبکه قرمز

از طریق Bēhance .

لوگو ساخته شده با تایپوگرافی مبتنی بر شبکه

از طریق Fabio Ongarato Design .

لوگوی رنگی مبتنی بر شبکه

لوگوی مبتنی بر شبکه رنگی توسط ludibes برای Riskby.

لوگو که در آن حروف تبدیل به شبکه می شوند

از طریق InHouse .

لوگو با هر حرف در جعبه شبکه

از طریق مایکل لیمان باهانس .

لوگو با گنجشک به عنوان شبکه

از طریق A Friend of Mine .

به عنوان مثال ببینید که چگونه خطوط تشکیل دهنده حروف چاپی لوگو MOAA به خود شبکه می شوند. یا اینکه چگونه "شال" های مبتنی بر شبکه که از طریق تایپوگرافی لوگو The Modern Flower Co بافته می شوند ، یک نقطه مقابل عالی برای منحنی ها و چرخش های حروف ایجاد می کنند. در آخر ، ما عاشق این هستیم که شبکه در لوگو ABCraft چقدر نام تجاری و ارزش های بنیادی را بیان می کند. انتظار دارید این شبکه در سال 2018 به بسیاری از روش های جدید و جالب ظاهر شود!

 

7. لایه بندی و نقاب کردن الگوهای و رنگ

لایه بندی و پوشاندن تکنیک های پیچیده ای است که شامل استفاده از الگوهای برای فاش کردن یا حاوی محتوای اضافی در اشکال است. این اغلب ظریف است و به راحتی می تواند زیر رادار برود. با این گفته ، این تکنیک دارای فضای زیادی برای آزمایش در هر دو رویکرد انتزاعی و مفهومی است. به همین دلیل است که ما آن را مورد توجه قرار می دهیم.

 

لوگو که در آن "g" از یک الگوی انتزاعی متغیر ماسک می کند

از طریق Bedow .

لوگو که در آن "g" از یک الگوی انتزاعی متغیر ماسک می کند

لوگو که در آن "g" از یک الگوی انتزاعی متغیر ماسک می کند

لوگو متشکل از الگوهای نقاب از رنگ

از طریق Bēhance .

لوگو با الگوهای و رنگهای لایه ای

از طریق Snøhetta .

لوگو با متن پوشیده از سکته مغزی

از طریق دم لیتون .

لوگو با آبرنگ در موهای زن

لوگو توسط Cross the Lime .

لوگو مرکب از اشکال و رنگهای لایه ای

از طریق تیفانی چان .

لوگو پروتئین گیاهی

لوگو توسط ~ pinna ~ Valk را بریزید.

یکی از نمونه های مورد علاقه اخیر ما برای طراحی / لوگو گذاری در طراحی لوگو ، طراحی Bedow برای عکاس Gustav Almestal است که الگوهای انتزاعی مختلفی را پشت "G" لایه بندی می کند. در این مثال ، حرف "G" نه تنها از نقوش الگوها استفاده می کند ، بلکه در مورد عدسی یا چشم Gustav Almestal به بیانیه ای تبدیل می شود. علاوه بر این ، به مفاهیم نور و سایه اشاره دارد. قدرتمند!

 

8. تایپوگرافی ساده همراه با مونوگرام

همیشه جایی برای کلاسیک ها وجود دارد. اخیراً ما شاهد تجدید شکل در قالب های ساده و دستکاری شده با مونوگرام هستیم. طراحان مهارت های خود را با نوع های کلاسیک گذشته ، که شامل توجه دقیق به پارامترهای اساسی تایپوگرافی لوگو است ، به کار می گیرند: انتخاب حروف ، فاصله و فاصله بین نامه ها.

 

لوگو با تایپوگرافی ساده و کلاسیک

لوگو با تایپوگرافی ساده و کلاسیک توسط Tee ™ pour Jamestown Coffee Roasts.

لوگو با تایپوگرافی ساده و کلاسیک

از طریق Savvy .

لوگو با تایپوگرافی ساده و کلاسیک

از طریق دسته .

لوگو با تایپوگرافی ساده و کلاسیک

از طریق Bros Perky .

نمایش داده شده در بالا چند نمونه برجسته از این روند است. نوع تایپ برای واگن چرخ ساده و اصلاح نشده است. واضح است که انتخاب تایپ با دقت انجام شده است: شخصیت آن به گذشته گره می زند (واگن ها را تصور کنید) اما جنبه های مدرنیسم را نیز در اختیار دارد تا این برند را به دوران فعلی برساند. بعلاوه ، توجه به عرفان کاملاً متعادل در لوگو را مشاهده کنید. می توانید با جبهه خود شرط کنید که کرنینگ بدون برخی تنظیمات دقیق به نظر نمی رسد.

 

در یک مثال عالی دیگر ، تایپی که برای Marohnić Tomek & Gjoić انتخاب شده است مربوط به دوره اوایل چاپی است. تایپ به خودی خود زیبا است و هنگامی که با یک چشم دقیق رفتار کردید منجر به یک لوگو قدرتمند و یکنواخت می شود که سادگی کلاسیک را قهرمان می کند.

 

9. اشکال هندسی اساسی

تایپوگرافی این روزها تنها جنبه طراحی لوگو را ندارد. اشکال واقعی بکار رفته در لوگو ها نیز با تمرکز بیشتر بر هندسه حداقل یا هندسه ایجاد شده با نگرش کمتر است. وقتی به برخی از مزایای این سبک نگاه می کنید - مانند تطبیق پذیری برندسازی ، خوانایی آسان و تأثیر فوری - مشخص می شود که باید در سال 2018 شاهد بیشتری باشیم!

 

لوگو با اشکال هندسی ساده

از طریق باند .

لوگو با حروف هندسی حداقل "K"

لوگو توسط ludibes .

لوگو با اشکال هندسی حداقل

لوگو توسط zotov.Agency ™ برای FEEMO.

لوگو با فرم هندسی به شکل تابلوهای رنگی

از طریق Kurppa Hosk .

لوگو هندسی "&"

لوگو توسط Angstrom Alliance .

لوگو با الگوی هندسی

از طریق دسته .

لوگو دایره ای هندسی

از طریق دسته .

نمونه بارز اخیر هندسه مینیمالیستی را می توان در طراحی لوگو Kurppa Hosk برای شرکت طراحی فضای اداری Ogeborg مشاهده کرد. این لوگو مفهوم کتاب نمونه یا کتاب swatch (که معمولاً در بخش رنگ در فروشگاه های سخت افزاری مشاهده می شود) را گرفته و آن را به شکل هندسی ساده و قابل تشخیص تبدیل می کند. مشتریانی که این شکل را می بینند ، باید فوراً بدانند که Ogeborg شرکتی است که می تواند در طراحی داخلی به آنها کمک کند.

 

2018: سال تضاد با روند لوگو

-

به نظر می رسد سال 2018 برای روند طراحی لوگو سال جالبی باشد. ما هم تایپوگرافی آزمایشی و هم بازگشت به مبانی را می بینیم. ما شبکه ها و هندسه ساده و همچنین کاربردهای پیچیده و لایه بندی رنگ و الگوی را می بینیم. به نظر می رسد سالی است که مرزها تحت فشار قرار می گیرند ، و ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم طراحان جهان با چه چیزی روبرو هستند!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد